بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

طلب اول فتنه‌گران تقلب است. 22خرداد 88 همه در معرض یک انتخاب بودند و نمی‌توانستند بیش از یکی را انتخاب کنند و اساساً انتخابات برای این بود که مشخص شود آن یک نفر کیست، شنبه 23خرداد 88 همه منتظر بودند رقبا به طرف پیروز تبریک بگویند اما هیچکدام این کار را نکردند.

بعضی‌ها را همین انتخابات بد عادت کرده بود و تعریف و تلقی دیگری برایشان ساخته بود. فکر می‌کردند انتخابات زمانی انتخابات است که آنها پیروز میدان باشند، تصوری که فائزه‌شان هم در یکی از سخنرانی‌هایش در اغتشاشات پس از انتخابات سریعاً‌ به آن اشاره کرد و حتی سیدمحمد خاتمی را از آن نظر که نتوانستند در سال 84 انتخاباتی برگزار کنند که پدرش پیروز آن باشد بی‌عرضه خواند.

بنابراین به همین سادگی و راحتی چون مردم به کاندیدای سبزپوش رأی نداده‌اند پس تقلب شده است؟ اگر برخی‌ها سر خود را در برف فرو برده‌اند و خود را به فراموشی زده‌اند ما دانشجویان فراموش نکرده‌ایم سخن آن خانم حامی آقای فتنه‌گر که می‌گفت اگر موسوی رأی نیاورد یعنی تقلب شده است و مردم باید به خیابان‌ها بریزند.

مضحک آن است که وقتی رسانه در اختیارشان یعنی بی‌بی‌سی از همسر کاندیدای بازنده پرسید که دلیل شما برای تقلب چیست وی گفت امکان ندارد که لرها به احمدی‌نژاد رأی بدهند چون من لر هستم و موسوی داماد لرستان است.

مضحک‌تر آنکه آنهایی که امروز فتنه 88 را سوءتفاهم می‌خوانند لام تا کام از دروغی که درباره تقلب گفتند سخن نمی‌گویند.

 طلب دوم خون‌های به ناحق ریخته است. امروز باید پاسخ دهند که مسئولیت این خون‌ها بر عهده کیست؟ دانشجویی که نمی‌خواست بگذارد دیکتاتوری جمهوریت نظامش را زیر سؤال ببرد چه کسی مسئول خون او است؟ مسئول خون برومند، رجب‌پور، چوکامی که چادر از سرشان کشیده شد و در روز 25 خرداد به شهادت رسیدند کیست؟

 تا محاکمه فتنه‌گران میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محمد خاتمی و همراهانشان سکوت را بر خود حرام می‌دانیم و فریاد می‌زنیم مرگ بر منافق فتنه‌گر.

طلب سوم بازسازی کشته شدن آدم‌هایی است که زنده بودند. کشته شدگانی که چند روز پس از مرگشان در مصاحبه‌ها می‌گفتند ما زنده‌ایم.

آقایان مدعی سوءتفاهم که حالا طلبکار مردم شده‌اید چرا دیگر از سعیدپورآقایی که می‌گفتید کشته شده است و برایش مجلس ختم گرفتید سخن نمی‌گویید.

 طلب چهارم سوءاستفاده از امام روح‌الله است، قتل و کشتار مردم در هر نقطه از دنیا که باشد محکوم و قبیح است چه در فلسطین باشد چه یمن و چه در سینگ‌چیانگ چین، اما انسان آزاده و آزادیخواه کسی است که مظلوم را یاری کند و هیچگاه آسایش خود را در بی آسایشی دیگران نخواهد.

ای کسانی که عکس امام را گرفته‌اید و عکس امام عمل می‌کنید پایه‌ گذار روز قدس حضرت امام خمینی(ره) بود که امروز سنگ ایشان را به سینه می‌زنید ولی در روز قدس سال 88 بر خلاف دستور صریح امام خمینی(ره) شعار نه غزه نه لبان سر دادید.

روز عاشورای سال 88 چهره خبیث و رذالت‌بار خود را آشکار کردید و همنوا با لشکر عمر سعد و یهودیان شام به هلهله و شادی پرداختید.

 میرحسین موسوی که حرمت‌شکنان عاشورا را امت خداجو می‌داند چه تفاوتی با همراهان حرمله ملعون دارد؟

اخیراهم کروبی نامه ای به علی مطهری نوشته ودر آن از قوانین اسلامی وقانون اساسی صحبت کرده وخواستار این شده است که دادگاهی علنی تشکیل شود تا بتواند ازخودش دفاع کند ما میخواهیم بدانیم ایشان که اینقدر به قانون مسلط هستندآن موقع که فتنه به پاکردند هم اینقدر به قانون مسلط بودند؟لطمه ای که ایشان و امثال ایشان به نظام زدند جرمشان کمتر از اعدام نیست ،بعضی ها هم هستند که 34 سال است در این نظام هستند و3الی4 ماشین هم هرجا میروند همراهشان است در حالی که هیچ کاری برای این نظام نکرده اندوگاهی هم فتنه ای بپا میکنند ودل آقا ومردم را خون میکنندوکلی هم خرج میکنند برای اینکارها اما سرآخر سکوت میکنند.

در پایان :بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر ضمن گرامی داشت سالروز حماسه ی عظیم 9 دی اعلام میدارد آسیب رساندن به چهره بین‌المللی انقلاب و کشور در منطقه و جهان، تشدید تحریم‌ها، به آشوب کشاندن دانشگاه، امیدواری دشمن، بی‌اعتبار ساختن قانون و... مطالبات فتنه‌گران بود که نتیجه‌ای جز نابودی خودشان به همراه نداشت و ما افسران این جنگ نرم از مطالبات خود که در رأس آنها محاکمه سران فتنه به اشد مجازات و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه عظیم و مردمی 9 دی است هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۲)

۰۹ دی ۹۳ ، ۰۶:۵۱ ولایت ....
9دی ترجمه عاشوراست، اما به زبان انقلاب اسلامی... لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است...
آغاز امات حضرت حجت ابن الحسن العسکری صاحب الامر و الزمان امام مهدی موعود منجی عالم بشریت را خدمت تمام بسیجیان عزیز و ولایی تبریک عرض میکنم.ان شالله به زودی زود خواهد امد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی