بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

،شما تجسم کنید وقتی تو سنگر اجتماعی جمع می شدیم برای برگزاری مراسم احیا،افرادی در بین ما بودند که ساعت های آخر پرواز ملکوتی اشان بود و لحظات آخرشون رو با خدا راز ونیاز میکردند،حالت عجیبی داشتند و اینو بدون اغراق میگم،اونموقع خداوند حجابی رو از ما برداشته بود و خیلی راحت تشخیص میدادیم که چه کسی نوبتش شده و باید شهید بشه(بقولی بچه ها می گفتن فلانی داره نور بالا میزنه)

،چهره اون فرد رو نور عجیبی فرا میگرفت،من خیلی خوب یادمه دوست خیلی خوبم شهید مصطفی موحدی قمی رو که شب آخر نماز مغرب و عشا رو که به انفرادی میخوند،حالت بسیار عجیبی داشت و نور از چهره اش ساطع میشد و غرق در مناجات بود و منم که دوست صمیمی ایشون بودم،به نماز آخرش نگاه میکردم و حسرت میخوردم و بعد نماز گفتم مصطفی منو یادت نره،بی وفا نباشی،روز محشر من جزو اون چهل نفری که میتونی شفاعت کنی اون آخر لیست قرار بده،دلم به این خوشه که این دوست شهیدم این قول رو بمن داده و با این قول و قرار دارم زندگی می کنم،که یکروزی بیاد و بدادم برسه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۵
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۶)

چراوبتون این قدربوی جبهه میده؟
پاسخ:
واقعا تمام توان ما همینه که این امر تحقق پیدا کنه انشالله نه تنها فضای وب بلکه فضای دل مون هم رنگ و بو و حال و هوای جبهه بگیره... آمین
دوست دارم تودرست کردن وب وکارهای بسیج شرکت کنم بایدچه کنم؟
پاسخ:
سلام باعث افتخار ماست برای همکاری در وب میتونید هم از طریق همین وب و هم از طریق ایمیل آدرس basijipayamnoor@mailfa.com با ما در ارتباط باشین اما برای همکاری در بسیج دانشجویی حوزه ی شهید رحیمی می تونید از شروع ترم جدید به دفتر بسیج دانشگاه مراجعه کنید باز هم از حضورتون تشکر میکنیم
مطالبتون قشنگه؟من نوشتنم بدنیس.چطوری مطالبمو براتون بفرستم؟
پاسخ:
سلام تشکر از حضورتون باعث افتخار ماست شما می تونید از طریق ایمیل آدرس زیر با ما در ارتباط باشید basijipayamnoor@mailfa.com
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۰ احسان ریوا
خسته نباشید
پاسخ:
سلام ممنون
ببخشید شمایی که گفتین وبتون چرا بوی جبهه میده........نمیدونم هدفتون چی بود که این سوال کردین انشا...که خیر ضمنآ شما چیزی بهتر از این دارین ایا ما چیزی بهتر از این داریم ایا کل مردم ایران چیزی بهتر از این دارن نمیدونم نمیدونم شاید داشته باشن. اگه هشت سال دفاع مقدس.شهدا.جانبازان نبودن ماها هم نبودیم. برای این که همه ی کار هایی که ما در طول روز انجام میدیم بوی شهدا بگیره صلوات
پاسخ:
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۹ جامانده ق ش
با سلام مطلب فوق از حقیره که در تبیان ثبت کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی