بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

 

مداحی  با عنوان (من از شاهین نجفی متنفرم) در جواب آهنگ  این ملعون با عنوان “متنفرم” …

بانوای شاعر و ذاکر اهل بیت(ع): کربلایی مجید خانی

جهت پخش آنلاین و دانلود مداحی کلیک فرمایید.

پخش آنلاین از سرور سایت افسران

 شاهین نجفی ، خواننده هتاک و ضد دینی و شیطانی مقیم خارج از کشور که چندین بار سابقه بی حرمتی و هتاکی به نماد ها و مقدسات شیعی را داشته در جدیدترین اقدام خود با انتشار کاور آلبوم جدید خود، که قصد دارد در سال ۹۴ منتشر کند ( که ص نام دارد ) به تمسخر حضرت ابوالفضل عباس علمدار کربلا پرداخته و بار دیگر به مقدسات شیعه جسارت کرده است.

وی پیش از این نیز با انتشار قطعاتی به مقام امام هادی (ع) ، امام عصر (عج) و به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جسارت کرده بود. همچنین پس از انتشار آثار موهن این خواننده مقیم خارج از کشور چندی از مراجع عظام تقلید حکم ارتداد این خواننده را صادر کردند.

لازم به ذکر است پس از بی حرمتی های پی در پی این خواننده موجی از اعتراضات نسبت به توهین های او از سوی جامعه شیعی شکل گرفت که پس از این اتفاقات پلیس کشور آلمان رسما اعلام کرد که حافظ جان شاهین نجفی در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی معترضین خواهد بود. این در حالی است که اهانت به مقدسات تحت ماده ۱۶۶ قانون کیفری آلمان جرم محسوب میشود

طبق این ماده هر کس به صورت عمومی یا با انتشار مطالبی اقدام به تحقیر یا اهانت کند به صورتی که قابلیت تشویش آرامش عمومی ، تشویش یک گروه مسیحی مستقر در آلمان یا دیگر جوامع مذهبی یا انجمن های جهانی را داشته باشد می بایست جریمه نقدی بپردازد یا تا سه سال به زندان محکوم شود.

حال سوال اینجاست که کشور های غربی نظیر آلمان و انگلیس و … که داعیه دار حفظ حقوق بشر هستند چرا به محلی برای حفظ و مراقبت از اهانت کنندگان به ادیان مختلف نظیر سلمان رشدی و شاهین نجفی تبدیل شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۱
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۲)

مرسی, واقعا عالی بود... جواب دندون شکنی بود به این ملعون.... دم مداحش گرم..
پاسخ:
خواهش میکنم. لعنت بر دشمنان اهل بیت.
خیلی مزخرف بود !!!
اگر میخوایند کاری بکنید یه مقدار بیشتر وقت بذارید هر شر و وری رو نخونید
صد جور مشکل داشت از صدای نپخته ی مداح بگیر بیا تا شعر (البته شعر که نمیشه گفت ) و همه چیز !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی