بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۳۸

کمپین من یمنی هستم

کمپین من یمنی هستم

پیامبر اکرم (ص) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ

 

استاد پناهیان : یکی از شعارهای خوبی که امروز در همۀ جهان می‌تواند مطرح شود، تأسی به همین کلام رسول خدا(ص) است که فرمود: «من یمنی هستم؛ أَنَا یَمَانِیٌّ» هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد، و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم» ما باید به این ترتیب نشان دهیم که تعداد مردم یمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند.


 

 

لذا همان طور که در متن سخنان استاد پناهیان آمده است ، هر کسی که تمایل به شرکت در این کمپین  و حرکت مردمی را دارد ، شعار « من یمنی ام » را بر روی کاغد چاپ کند و با آن عکس بگیرد و آن را برای ما ارسال کند تا در وبلاگ قرار بگیرد

 

 

 مطالب مرتبط با یمن (این صفحه به مرور بروزرسانی خواهد شد)

 جهت خواندن مشروح مطالب بر روی تیترهای آبی رنگ کلیک فرمایید.

دریافت|متن کامل سخنان استاد پناهیان در مورد مردم یمن زمان: 1394/02/07

 

  • هر جوان مؤمن انقلابی در هرجای دنیا برسینه‌اش بنویسد: «من یمنی‌ام»/حامیان بیشمار مردم یمن دشمن را وحشت‌زده می‌کند/اگر این شعار گسترش یابد، هدایت‌گر بودنِ پرچم یمانی که مقدمه‌ساز ظهور است بهتر درک می‌شود/مردم یمن تاریخ را ورق خواهند زد/حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند.

دریافت|متن کامل سخنان استاد پناهیان در راهپیمایی  حمایت از مردم مظلوم یمن زمان: 1394/02/18 

  • شکی نیست که آل سعود همان آل یهود و اذناب صهیونیست‌ها هستند/مکه و مدینه سالهاست در غصب صهیونیست‌هاست/ مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد / مردم یمن! امروز چشم‌ها و دلهای مردم ایران پشت سر انقلاب شماست و یقین داریم تا آزادی و فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست/

دریافت|مداحی برادر مهدی ترکاشوند در رثای مظلومین یمن

دریافت|شمیم رحمان از یمن می آید ... مداحی فارسی،عربی میثم مطیعی در رثای یمن

دریافت | کلیپ صوتی از سخنان پرشور و انقلابی و مهم استاد پناهیان در تجمع نمازگزارن در حمایت از مردم یمن

دریافت | تیزر معرفی کمپین با استفاده از بیانات استاد پناهیان

دریافت | وظیفه امروز هر جوان مومن و انقلابی در برابر مردم یمن از زبان استاد پناهیان

دریافت | نماهنگ مداحی من یمنی هستم با استفاده از بیانات استاد پناهیان و مداحی برادر شادکام

دریافت | نماهنگ فوق العاده زیبا از سخنان امام خامنه ای (حفظه الله) در مورد مسئله یمن

دریافت | مداحی حماسی "من یمنی ام"حاج مهدی ترکاشوند

 دریافت |جلیل محمدی-مداحی فرموده رهبر وطن ، پیروز امت یمن (در مذمت جنایات آل سعود در یمن)

دریافت | میثم مطیعی-الــمـــــــــــــوت یـــــــــــا آل ســـعـــــــــــود(مداحی فارسی و عربی)

دریافت | مداحی فارسی ، عربی و ترکی در حمایت از مردم مظلوم یمن با نوای حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی

دریافت | مداحی برادر سید رضا نریمانی در حمایت از مردم مظلوم یمن

دریافت | صدای شهادتین کودکان مظلوم یمن قبل از بمباران سعودی ها

دریافت | اوصاف و ویژگی های مردم یمن از زبان سید حسن نصرالله

دریافت | مداحی زیبای برادر مسعود پیرایش در مورد مظلوم یمن و شهدای گمنام

دریافت | مداحی زیبای برادر میرزاخانی در حمایت از مردم مظلوم یمن

دریافتمداحی انقلابی مصطفی مروانی با موضوع مدافعان حرم و سرنگونی

 رژیم جنایتکـار آل سعـود

دریافت | مداحی زیبای کربلایی روح الله بهمنی در رثای مظلومین یمن

دریافت | مداحی زیبا و فوق العاده حماسی حاج محمدرضا طاهری در حمایت از مردم یمن

دریافت | کلیپ تصویری فوق العاده زیبا از بیانات استاد پناهیان در مورد وظایف ما در این دوران ... 

دریافت | مداحی کربلایی مرتضی عطاران در مورد یمن و تدوین زیبای تلویزون اینترنتی روشنگری

دریافت | کلیپ تصویری فوق العاده زیبا با استفاده از بیانات امام خامنه ای در مورد یمن

دریافت | نرم افزار اندروید من یمنی ام 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۱)

من یمنی هستم. من مسلمانم. من منتظر منتقم خون این مظلومانم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی