بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۰

فساد پنهان و سرکوب انتقادها

اشاره :

انتقاد ناپذیری پزشکان و حمله ی تند و سریع شان به سریال در حاشیه مهران مدیری ، ما را به فساد گسترده در دستگاه پزشکی و بیماری پزشکان ! رهنمون می سازد . به راستی اگر پزشکان ، این سریال طنز را خیانت نمی نامیدند و علیه آن تصمیم به اعتراض ( بخوانید شورش) نمی گرفتند ، نشان از پاکی شان نداشت ؟! معلوم است که در خفا ، خیلی از خیانت ها و بی توجهی ها در بیمارستان و مطب هایشان هست که این چنین بر آشفتند. چرا مردم دردمند از این سریال راضی بودند اما خواص جامعه مانند پزشکان خیر ؟! آیا این بدان معنا نیست که فاصله ی مسئولان ( مانند جامعه ی پزشکی ) از مردم زیاد شده است ؟ چرا باید یک دکتر در روز ، آن هم با کیفیت پایین و ده ها بی احترامی ، صد ها برابر یک کارگز بینوا حقوق بگیرد؟ 

تذکر لسانی ، وظیفه ی همگانی ! ( آیا تنها شعار باید داد؟) :

ندای فسادپرهیزی و فساد گریزی عده ای در داخل کشور چرا باید در نطفه خفه شود ؟ چرا نباید گفت ؟ چرا نباید شنید ؟ چرا نباید گفتن ها و تذکر ها ، که باعث فشار افکار عمومی و اصلاح امور می شود ، در نطفه خفه شود؟ چرا وزیر کشور باید خفه شود ؟ چرا مهران مدیری باید نگوید ؟ چرا ؟! 

چرا هر کس به امر به معروف و نهی از منکر واقعی دست می آویزد باید با تهمت هایی چون دروغ ، اپوزوسیون گری و انحراف افکار عمومی ، از صحنه  خارج شود ؟! 

چقدر و تا کِی باید از گفتن ترسید ؟ چرا گفتن و برملا کردن فسادها بد است ؟ چرا نباید از فشار افکار عمومی بر علیه مفسدان استفاده کرد؟ چرا باید هشت سال در دوران دولت همه خفه شوند تا بعداً معلوم شود که چه اتفاقاتی افتاده است ؟ چرا باید معاون یک رئیس جمهور هر چقدر دلش خواست ، فسادانگیزی کند و بعداً که رئیس دولت عوض شد ، به اتهاماتش رسیدگی شود ؟ 

کجاست عدالت علوی ؟ کجاست حق مداری ؟ چرا باید عده ای قلیل متحجر یا دزد ، با سرنوشت نوجوانان و جوانان ایرانی بازی کنند ؟ چرا باید عده ای دزد ، پدر و مادرهای مادی و معنوی ما باشند ؟!

چرا باید کارگران و معلمان سراسر کشور در رنج حقوق زیر دو میلیون تومان بسوزند اما مفسدان اقتصادی و سیاسی به ریش ملت بخندند ؟

 

چرا باید عده ای پزشک بی سواد و بی تعهد ، بیماران را دچار بیماری های دیگر  کنند ؟ چرا مسئولان جرأت مقابله و بریدن دست یازی های عده ای را ندارند ؟ مگر تا کنون که پنهان کاری شده و کسی حرفی نزده ، مشکل مملکت را قوای مسئول حل کرده اند؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۵
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۲)

چون خیلیها پاشون گیره گر قرار شد در شهر مست گیرند..... باید بر انان برای نظارت امینی بر انان نظارت کند
سلام دوست عزیز نفس مطلب شما زیبا و تحسین برانگیز بود. اما... ...چرا باید یک دکتر در روز ، آن هم با کیفیت پایین و ده ها بی احترامی ، صد ها برابر یک کارگز بینوا حقوق بگیرد؟ این حرف اصلاً درست نیست. رنجی که یک دانشجوی پزشکی فقط برای اتمام دوره ی عمومی میکشه رو شما نمی بینی. شما فقط امروز اون رو بعد از 15 سال خون دل خوردن برای گرفتن یک تخصص می بینی. البته این دلیل نمیشه کارش رو درست انجام نده ولی میخوام بگم قضاوت این شکلی هم به دور از انصاف اسلامی هستش. بنده خودم داروسازی میخونم و از نزدیک با قشر پزشک و داروساز آینده زندگی می کنم. چقدر الان فقط دارن تو صدا و سیما علیه قشر ما داروسازها جو میدن در حالی که اصلاً هیچکس عمیق به قضیه نگاه نمیکنه. ولی حقیقتاً خیلی از اعتراض هایی که میکنن در حقیقت تقصیر ما نیست، تقصیر سیستم غلطی هستش که بین مریض و داروساز، پزشک و داروساز و ... در جریان هستش. من الله توفیق، یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی