بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

سالروز شهادت حضرت صدّیقه ی طاهره،دخت رسول خدا،حضرت فاطمه ی زهرا(س) را به حضرت رسول الله و اهل بیت مظلوم ایشان(علیهم السلام)،بالأخص حضرت بقیة الله العظمی-امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)- و شیعیان و محبین آل الله صمیمانه تسلیت عرض می کنیم.زهرا عصاره عصمت است. زهرا، آیینه پاکی است. زهرا زلال کوثر است. ای همیشه جاری! ای بهار کوتاه! ای ترنم باران وحی! در شکوه مقام تو حیرانم که معرفت به غبار آستان خانه ات بوسه می زند. برهوت این دنیای خاکی شایستگی میزبانی چشمه سار همیشه جاری تو را نداشت. تو که در آیینه زخم ها و داغ ها و در هجران پدر، غریبانه زیستی و در وداع شبانه ات با پهلویی بیمار، خانه گلین را به امید آغوش بهشتی پدر ترک گفتی…
 

فاطمیه شور و غوغا می شود               درب سوزان با لگد باز می شود

فاطمیه آه و درد و ناله است                 پشت درب جای گلاب لاله است

فاطمیه مهر زد تاریخ را                         در دل آتش گدازد میخ را

فاطمیه صورتش نیلی شود                   با رقیه شاهد سیلی شود

فاطمیه تا حکایت می شود                  غربت حیدر روایت می شود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۰۰
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

بسمالله‌الرّحمنالرّحیم

 


یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالَنا إلی أحسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی حبیبتک سیّدة نساء العالمین، فاطمة بنت محمّد صلّی‌الله‌علیه‌و‌ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی أبیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّاً و حافظاً و قائداً و ناصراً و دلیلاً و عیناً حتّی تسکنه أرضک طوعاً و تمتّعه فیها طویلاً. اللّهمّ أعطِهِ فی نفسِهِ و ذرّیّتهِ و شیعتِهِ و رعیّتِهِ و خاصّتِهِ و عامّتِهِ و عدوّهِ و جمیعِ أهلِ الدّنیا ما تقرّ بهِ عینه و تسرّ به نفسه.

تبریک عرض می‌کنم به همهی هممیهنان عزیزمان در سراسر کشور، و به همهی ایرانیان در هر نقطهای از جهان که هستند، و به همهی ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند؛ مخصوصاً به ایثارگران عزیزمان، خانوادههای شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان، و همهی کسانی که در راه خدمت به نظام اسلامی و به کشور عزیزمان مشغول فعالیت‌اند. امیدواریم خداوند متعال این روز را و این آغاز سال را برای ملت ما، برای همهی مسلمانان عالَم، مایهی شادی و بهروزی و نشاط قرار دهد و ما را به انجام وظائفمان موفق و مؤید بدارد. به هممیهنان عزیزمان عرض می‌کنم توجه داشته باشند که ایّام فاطمیه در اواسط روزهای عید است و تکریم و احترام این ایام برای همهی ما لازم است.

برای مشاهده ی کل سخنان به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۲۲
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۳۵
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر