بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک ایران آمد و امام خمینی(ره) فرمود: خون بر شمشیر پیروز است. در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک آمد و حماسه ی بزرگ و ماندگاری را خلق کرد نهم دی88، حادثه ی کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.
اولاً در بزرگداشت نهم دی جنبه های شعاری غلبه پیدا نکنند ثانیاً به عمق شعارها که حرف اصلی ملت ایران بود توجه شود.

 دیدار اعضای ستاد بزرگ داشت حماسه ی 9 دی با رهبر انقلاب1390/09/21

 

ویژه نامه به مناسبت حماسه ی 9 دی
دانلود با لینک مستقیم
حجم:380KB
1392/09/10

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۹
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۲)

۱۴ دی ۹۲ ، ۰۷:۱۷ پرشکسته(کوثر)
سلام... آپ ویژه... بامطلب:اندر احوالات پرشکسته!!!!!!! حتمااااااااااا سربزنید... منتظرمااااااا التماس دعای فرج+شهادت... یاعلی مددی...
۱۶ دی ۹۲ ، ۰۵:۱۸ منتظر،یاران خراسانی...
سلام ممنون از حضورتون اگر نیاز باشد خود من و تمامی رزمندگان حزب‌الله به سوریه خواهیم رفت و از عزت و کرامت مقاومت دفاع خواهیم کرد.
پاسخ:
اگر که پرچم عباس(ع) روى گنبد رفت سه ساله خواست بگوید علم نیفتاده بماند اینکه چه خمپاره ها که آمده است ولی به حرمت او در حرم نیفتاده گذار پوست به دباغ خانه می افتد هنوز کار به دست عجم نیفتاده یازینب(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی