بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۹

یادگار پدر...

http://bi-neshan.ir/wp-content/uploads/2011/09/Ghomnam-03-300x240.jpg

پدر کودکش را بلند کرد و در آغوش گرفت.

کودک هم خواست پدرش را بلند کند وقتی روی زمین آمد دستهای

کوچکش را دور پاهای پدر حلقه کرد تا پدر رابلند کند ولی نتوانست

با خود گفت:حتما چند سال بعد میتوانم...

۲۰سال گذشت توانست پدر رابلند کند پدرسبک بود به

سبکی یک پلاک و چند تکه استخوان!

 

نثار شادی روح شهدا

صلوات...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۸)

سلام همسنگر... مطلب مثل همیشه عالیه.... یه آپ تقریبا کوچولو کردم... بیاید سر بزنید حتما...علت عدم حضورم رو گفتم تو پست جدید... برام خیلی دعا کنید.... منتطرتونم... التماس دعای شهادت+فرج مولا+حال خوب... یاحسین(علیه السلام).
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۷ یه سرباز گمنام
سلام خیلی مخلصیم با افتخار لینک شدید و به جمع همسنگران من خوش اومدی
۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۰ یه سرباز گمنام
سلام خیلی مخلصیم صد البته که شما هم وبلاگ رو تا اخرش ندیدید دوباره ملاحضه کنید برادر
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۲:۵۴ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاکدشت
باسلام ممنون از اینکه از وبلاگ دیدن نمودید لطفا وبلاگ را با نام بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاکدشت لینک بفرمائید
ااا
۱۶ مهر ۹۲ ، ۰۵:۲۴ عزیز عاقبتی
من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
دلم تنگ است دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس وبارانیست نمی دانم چرا درقلب من پاییز اینقدر طولانی است... * فدای بالهای شکسته ات ، پدر.. *
دلم تنگ است دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس وبارانیست نمی دانم چرا درقلب من پاییز اینقدر طولانی است... * فدای بالهای شکسته ات ، پدر.. *

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی