بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۵

خاطرات اردوی جهادی...

خاطره اول:

                مسابقه دو

یه روزتصمیم گرفتیم که بین بچه های پسرروستا،مسابقه برگزار کنیم.بچه هادرمحل مسابقه مستقرشدن و باشروع مسابقه همه به سمت محل پایان دویدن.نفرات اول،دوم،سوم،و..یکی پس از دیگری اومدن،الی 3نفرازبچه هاکه خبری ازشون نبود.

چنددقیقه بعد...

یه دفعه دیدیم یکی ازبچه هاکه اسمش محمدبود و میگفتن مشکل تنفسی داشت،باچهره ای برافروخته وچشم های پرازاشک ،به همراه یه امدادگر،به سمت محل پایان میاد و پشت سرش یکی دیگه ازبچه ها،درحال دویدنه..خیلی تعجب کردم.اونی که پشت سرمحمدبود، از خیلی هابزرگتروقوی تربود.این اتفاق به حس کنجکاوی من دامن زدومن رو واداشت که بابچه ها مصاحبه کنم وحس وحالشون روبپرسم،تارسیدم  به سوژه اصلی.

بعدخداقوت و... بهش گفتم:فلانی،چطورشدکه ازبقیه،علل الخصوص محمدعقب افتادی وبرنده نشدی؟

گفت:خانم من دیدم محمدحالش بده وخیلی ناراحت شده که ازبقیه عقب افتاده وچشماش پرازاشکه.گفتم اگه منم ازاون جلوبزنم،ممکنه اون بیشترناراحت بشه،بخاطرهمین،من آروم ترمی دویدم تااون ازمن جلو بزنه وبگه من ازفلانی جلوزدم و یکم خوشحال بشه...!

توزندگی هرآدمی حوادث کوچیک وبزرگی رخ میده که میشه ازش درس گرفت،فرق نمیکنه اون آدم کوچیک باشه یا بزرگ واون حادثه تلخ باشه یاشیرین....

نظرشماچیه؟!سوال

(ارسال شده توسط: فاطمه نوروزی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۸
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۱۰)

سلام دوست گرامی....عید بر شما هم مبارک باشه ممنون که اومدید....یاعلی
سلام دوست گرامی....عید بر شما هم مبارک باشه ممنون که اومدید....یاعلی
داشتیم از فاو برمی‌گشتیم سمت خودمان که قایق خراب شد. قایق دوم ایستاد که ما را یدک کند. یک دفعه هواپیماهای عراقی آمدند. همه شروع کردند به داد زدن و یا مهدی و یا حسین گفتن. چند نفر هم پریدند توی آب. یک نفر ولی می‌خندید. سرش داد زدم که بچه الان چه وقت خندیدن است. گفت خوب اگر قرار است شهید بشویم چرا با عز و جز و ناراحتی. 16 سالش بیشتر نبود. **** لینک شدین. البته زودتر آپ کنین همیشه..
دوست دارم  جهادی بیام اما نمیدانم شاید قسمت نیست
اردوی خوبی بود ان شا---نصیب شما بشه برای سلامتی اقا امام زمان صلوات
اردوی خوبی بود ان شا---نصیب شما بشه برای سلامتی اقا امام زمان صلوات
اردوی خوبی بود ان شا---نصیب شما بشه برای سلامتی اقا امام زمان صلوات
اردوی خوبی بود ان شا---نصیب شما بشه برای سلامتی اقا امام زمان صلوات
سلام ....سلام... میلاد با سعادت امام رضا(علیه السلام)رو تبریک میگم بهتون... ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﻝ ﺯﮐﻤﻨﺪ ﮔﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﮔﯿرم ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺮﺍﺳﺎﻥ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﻟﻄﻒ ﺷﻤﺎ ﺑﺮ ﻫﻤﻪ ﻧﻤﺎﯾﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﻬﻢ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ.... بروزم دوستای عزیزم.... منتظر حضور و نظراتتون هستم..... التماس دعای شهادت+فرج.... یاعلی
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۲:۱۱ یه سرباز گمنام
سلام با برنامه چهل روز زیارت عاشورا تا روز عاشورا منتظرتونم یا علی اگه میای توی نظراتم بنویس یا حسین (ع) منو دریاب
پاسخ:
یا حسین (ع) منو دریاب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی