بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۲۲ آبان ۹۱ ، ۲۰:۳۰

نامه پدری مهربان...

شهید مطهری

دست نوشته شهید مطهری برای دخترش؛

نور چشم عزیزم! دختر گرامی ام! سلامت و سعادت تو را از خداوند متعال همواره مسئلت داشته و دارم... فرزند عزیزم! می گویند: مرد خردمند هنر پیشه را / عمر دو بایست در این روزگار

تا به یکی تجربه آموختن / با دگری تجربه بردن به کار

بعضی افراد آن چنان زیرک و با هوشند که گویی دو بار به دنیا آمده اند و این بار دوم است و بعضی افراد چنانند که با چند بار به دنیا آمدن هم تجربه نمی آموزند و من امیدوارم و از خداوند متعال مسئلت دارم که تو و سایر فرزندانم از گروه اول باشید.

دختر عزیزم! خداوند متعال می فرماید: «لئن شکرتم لازیدکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید»؛ یعنی اگر که نعمتی به شما دادم قدر دانستید و حق شناسی کردید بر نعمات خودم بر شما می افزایم و اگر دچار تغیان و سرکشی و کفران شدید، نقمت جانشین نعمت می کنم. امید و آرزوی من این است که شما، همه فرزندانم قدردان نعمت ها و تفضلات الهی باشید تا خداوند، نعمت خود را بر شما بیفزاید.

مرتضی مطهری 5/7/1357

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۲
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی