بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

رفتن رسیدن است.
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۰۳ دی ۹۱ ، ۰۲:۴۱

نامه ی یک رزمنده!

جبهه

برای تو می نویسم همسر نازدانه ام...

بخشی از کتاب «شهادت نامه»های فرهنگ جبهه، مربوط به نامه های عاشقانه رزمندگان به همسرانشان است. نامه هایی کوتاه که از عمق جان رزمندگان نشأت گرفته بود و سرشار از محبت و احساس مردانی است که تا لحظاتی دیگر در نبردی سخت باید همه خشم و صلابت خود را جایگزین محبت های الهی خود می کردند.

برای رضای خدا و پیروزی اسلام از همسر مهربانم جدا شدم.

همسر عزیزم! حالا که این نامه را برای تو می نویسم لحظاتی قبل از عملیات است. خدا خودش شاهد است که فقط برای رضای او و پیروزی اسلام و مسلمانان و نابودی کفار، لباس رزم پوشیدم و از تو همسر مهربان و شفیق و نازدانه ام جدا شدم و هجرت کردم به سوی جبهه های نور. خداوند انشاا.. به تو صبر عطا کند. همسرم! از اینکه دو هفته بعد از ازدواجمان شما را ترک کردم ، حلالیت می طلبم. بارها به جبهه آمدم و هر بار به رضای خدا امید داشتم که به کرم خودش  مرا ببخشد و انشاا.. که بخشیده است. خیلی دوست داشتم یک بار دیگر شما را ببینم همسر مهربانم. از طرف من یوسف، جگرگوشه و پاره تنم را با احساس فراوان ببوس و هر وقت او را می بینی به یاد من بیفت. زیرا او یادگار ما دوتاست. هر وقت که به یاد خنده و بازی هایش می افتم قلبم برایش پرپر می زند. خیلی دوست داشتم یک بار دیگر شما دو تا را ببینم، ولی بالاتر از شما دوتا باید می رفتم به ملاقات کسی که از شما بیشتر دوستش دارم. شما هم او را بیشتر از من و هر کس دیگری دوست دارید و روزی به سوی او خواهید رفت. ولی من می روم تا وسایل مسافرت شما را از خداوند تبارک و تعالی با التماس بخواهم و فراهم کنم.

خوب می دانی که بسیار مشتاق تو ام

هر چه در زندگی دارم برای شماست. مقداری وسایل آهنگری دارم با یک موتور گازی و وسایل زندگی که مشترک است. امیدوارم که مهر خود را حلال کنی و هرگز فکر نکن که تو را دوست نداشته ام. خودت خوب می دانی خیلی مشتاق شما هستم...

منبع:(فصل نامه پلاک)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۳
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

نظرات  (۶)

با سلام به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت از گفتمان دولت در فضای سایبری، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
پاسخ:
سلام ممنون از شما چشم حتما
با تشکر از لطفتان این وبلاگ متعلق به جمعی از حامیان جوان 84و88 دکتر احمدی نژاد می باشد که کماکان بر این خط راستین ایستاده و بر عهد خود با ولایت در دفاع عقلانی و منطقی از دولت پایدارند. کلیت دولت را در خط انقلاب و امام و ولایت میدانیم و جریان انحرافی را کسانی میدانیم که مسائل فرعی را اصلی کرده و مانع خدمت رسانی دولت ولایی میشوند. انحراف واقعی را در عدم تبعیت از ولایت میدانیم. به هجویات رسانه هایی که دولت را منحرف میدانند بی توجه هستیم. با توجه به توضیحات شفاف و قاطع بنده، در صورتی که قصد حمایت در فضای سایبری از گفتمان دولت را دارید به ما اطلاع دهید. ملاک و فصل الخطاب ما فقط و فقط آقا است نه آقایان
باسلام خسته نباشید،تشکرمیکنم بابت کلاسهای طرح صالحین،عالی بود!میخواستم تاریخ بعدی جلسه روبدونم.ممنون
پاسخ:
سلام ممنونیم از لطف شما انشالله شروع مجدد کلاس ها بعد از امتحانات هستش که زمان دقیق رو از طریق پیامک بهتون اطلاع میدیم)
خسته نباشید زیبا بود
پاسخ:
متشکر
سلام خسته نباشید،تشکربابت همه ی زحمتهاتون،انشاءالله این ترم بهترین نمرات نصیبتون بشه!یاحق.
پاسخ:
سلام متشکر از شما انشالله
سلام خسته نباشید متن جالبی بود ایشا الله امتحاناتون خوب بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی